~ Ya Allah, Ampunkan Saya~

Ya Allah..seandainya dosaku terhadap arwah ibuku masih tidak terampun, Kau ambillah nyawaku Ya Allah sebagai galang gantinya... tidak tertahan hati ini menanggung dosa yang kian menggunung Ya Allah.. Ya Allah, ampunkan aku.. Ya Allah tuhan yang Maha Pengasih, berikanlah aku satu lagi peluang untuk menuju syurgaMu Ya Allah.. berikanlah satu lagi jalan untukku menjadi anak yang soleh Ya Allah... Ya Allah,terimalah taubat hambaMu ini Ya Allah... selamatkan aku daripada dunia kampus yang penuh dengan kelalaian dunia... selamatkanlah aku daripada manusia yang tidak lagi mempedulikan agama islam Ya Allah... selamatkanlah aku daripada kejahatan diri dan nafsuku Ya Allah.... Ya Allah, aku memohon ke hadratMu Ya Allah, moga mentari hidupku akan bersinar kembali Ya Allah... Moga jalan syuhada terbentang luas kembali di hadapanku Ya Allah... Moga Ayat-ayat Mu kembali dalam ingatan ini Ya Allah... Ya Allah, janganlah Kau memandangku dengan pandangan kemurkaan Mu Ya Allah... Ampunkan segala dosa-dosaku Ya Allah.. ampunkan dosa arwah ibuku... ampunkan dosa ayah dan seluruh ahli keluargaku, guru-guru dan rakan-rakanku serta seluruh umat islam Ya Allah..... Ampunkan kami YA ALLAH.................. ampunkan KAMI.............




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "~ Ya Allah, Ampunkan Saya~"

Post a Comment

Powered by Blogger.