~Salam Sahabat~


Pertama nak cite, saya ni memang baru sangat dalam bidang blogger atau lebih tepat lagi dalam bidang IT. Jadi, harap2 sangat ada sahabat yang sudi membantu saya. Blog ni saya created bukan saja untuk kembangkan bisnes perniagaan, sebaliknya juga saya inginkan perkongsian dari para sahabat yang sudi datang berkunjung di blog ringkas ni.


     Tunjuk ajar dari segi bahasa, adab dan cara penyampaian amat saya perlukan. Takut2 nanti ada yang terasa hati, saya xmampu nak hadapi. Kalau sahabat jenis yang berminat dengan barang2 seperti USB pendrive dan seangkatan dengannya, boleh la selalu kunjung blog ni..hehe... InsyaAllah, segala urusan perniagaan akan berjalan lancar seperi yg dijanjikan..


    Bila saya mengunjungi blog2 sahabat, saya rasa agak kagum. Semua nya cantik dan kreatif terutama dari kaum hawa. Hebat! harap sangat saya mampu berdikari dan dapat berbuat seperti mana sahabat sekalian telah capai sekarang.


Apapun, terima kasih daun keladi, ada umur mungkin kita bertemu kembali... ~Assalamualaikum~
    

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "~Salam Sahabat~"

Post a Comment

Powered by Blogger.